Absent Wall er et lille, broget og frem for alt dedikeret videobureau. Vi er specialister i at skabe kreativt indhold, der engagerer, vækker følelser – og som i sidste ende kan ses på bundlinjen.
Skal vi sammen sætte os ned og stille skarpt på, hvad vi kan gøre for at få jeres budskaber losset godt og grundigt ud over rampen? Hiv fat i os med det samme – vi står klar til at hjælpe jer med at ramme målgruppen lige i mellemgulvet og sætte fut i omsætningen.
Vi er nok det, nogle ville kalde en broget flok – heldigvis. Det betyder nemlig, at vi har et hav af forskellige perspektiver og kompetencer, vi kan sætte i spil for at skabe indhold, der rammer lige i hjertekulen.
Vi er pavestolte af det indhold, vi skaber. Vores faglige stolthed er cirka lige så uendelig som et sort hul, og vores motivation for at skabe eviggyldigt indhold er det, der får os til at springe ud af sengen.
Vores indhold kan og skal gøre en forskel – for dig, for os, for din forretning og for de mennesker, der møder det.
Vi kan og skal have det sjovt hver eneste dag. Og det har vi heldigvis også.
Men selv leg skal fasciliteres. Derfor har vi blandt andet faste dage til kreativ frihed, fire dages arbejdsuge og åben kommunikation, hvor vi både deler det sure, det søde og det sjove.
Vi driver selv en forretning. Så vi ved, at I har brug for en samarbejdspartner, der kan tage teten på processen – og formå at skabe struktur, overholde knivskarpe deadlines, fordre klar kommunikation, give jer en fast kontaktperson og en ærlig evaluering.
Vi udfordrer konstant, hvordan og hvad vi skaber. Vi kommer jo aldrig frem i bussen, hvis vi ikke tør at ryste posen engang imellem, vel? Derfor gør vi os umage for at tænke kreativt. I både form, indhold og proces.
Det er (lidt) sjovere for os – og det giver også nogle markant sjovere resultater på din bundlinje.
Et udtryk, vi egenhændigt arbejder på at gøre til allemandseje, er økonomisk bæredygtig kreativitet (det skal nok slå igennem, bare vent).
Det betyder i grove træk, at vi balancerer på en knivsæg med at skabe indhold, der på den ene side er kreativt, og som på den anden side skaber målbare resultater.
Sympati og empati har vi med, uanset hvem vi møder – men det betyder meget mere end det. Det betyder også sympati for din forretning, dine idéer, viden og mål. For når vi forstår dig, forstår vi dine ambitioner – og for at sikre, vi når dem, skal vi kunne kravle helt ind i hjernens kringelkroge på din målgruppe.
Dét kræver sympati, empati og medfølelse.