Full funnel strategi

Vi vælger en del af jeres målgruppe, videoficerer hele deres købsrejse og sørger for, at alt indhold leveres klar til implementering. Det' let!

En Full funnel videostrategi bringer mængde og kvalitet sammen i en ny symbiose. Mængden sikrer at du ikke oplever ad fatigue, samtidig med at kvaliteten sikrer at din målgruppes øjne ikke flygter fra indholdet. Formålet med strategien er at give dig indhold til hele din salgstrakt, indhold som er båret af en nicheficering af din målgruppe. Denne nicheficering er altafgørende for effektivitetet og outputtet af strategien. Processen er skabt, nu skal du blot vælge en del af din målgruppe hvis pains vi skal adressere og løse.

Let’s work together!

Tak for din besked!
Vi kontakter dig ASAP!
Oops. Prøv igen.

Videoindhold skal være en no-brainer

Hvordan validerer vi at video skaber værdi for jeres virksomhed? Vores tese er at det kan gøres med dette koncept. En lean validering af video og en konkret værdiskabelse for jeres virksomhed.

Brugen af produkt kontra forventninger

Brugen af produktet skal stemme overens med målgruppens forventninger til dette. Dette sikrer relevans og bæredygtighed af indhold.

Hvem kan vi ramme?

Det at pinpointe en specifik del af jeres målgruppe, sikrer at vi snildt kan validere output og værdiskabelse hos jer. Vi anbefaler som oftest at vælge den mest "købestærke" del af målgruppen og bygge videre på dette.

Pain båret indhold

Såfremt vi kan skabe en fortælling båret af målgruppens pains, så rammer vi noget helt essentielt i fortællingen og sikrer output.

Vores fremragende samarbejdspartnere

Lad os lige lære hinanden lidt at kende

Vi er mennesker, der arbejder med mennesker – og før, vi tager hovedspring i din virksomheds skjulte potentialer og snavsede vasketøj, synes vi kun, det er fair, vi også giver lidt af os selv.

Så her er 4 ting, du (måske) ikke vidste om os:

  • Vi arbejder fire dage om ugen – det har vist sig at være godt for både bundlinjen og humøret.
  • Vi er en velsmurt maskine, der deler både idéer og de der sange, du aldrig får ud af hovedet igen.
  • Vi er (måske) verdensmestre i at brainstorme, finde på skøre idéer og eksekvere på dem.
  • Den første fredag hver måned bruger vi på ikke at tjene penge. Tiden bruger vi på alt fra passionsprojekter til at optimere vores processer og sociale sammenhold. Og dét skaber succes på den lange bane.

Let’s work together!

Tak for din besked!
Vi kontakter dig ASAP!
Oops. Prøv igen.