Hvordan manifesterer vi en ny produktportefølje igennem video?
+100 videoer igenenem hele salgstrakten
En videoficeret rejse igennem universet
Koncepter - Jeppe Rahbek
Videograf - Magnus og Jeppe
Editor - Magnus Dahl Jensen
Content on Demand
Content til alle lande, alle kanaler
Hvordan manifesterer vi en ny produktportefølje igennem video?
+100 videoer igenenem hele salgstrakten
En videoficeret rejse igennem universet
Koncepter - Jeppe Rahbek
Videograf - Magnus og Jeppe
Editor - Magnus Dahl Jensen
Content on Demand
Simsport til et globalt marked
Vi har igennem adskillige år samarbejdet med Asetek. Først på deres liquid cooling, senest på deres entre i simsports markedet. Sammen har defineret en købsrejse, båret af video - fra første touch point, via validering gennem influencers i markedet, til en knowledge base som kan tilfredsstille selv den mest hungrende fanatiker. Der er produceret produktvideoer, how tos, racing-viden-videoer og koncept videoer i Italien med Pagani.
Formålet er simpelt, Asetek Simsport skal entrere markedet og spise markedsandele, baseret på det bedste produkt og en fortælling som er båret af video.
Laura Drustrup
Marketingansvarlig, Pedersen & Nielsen Automobilforretning A/S
Karina Poulsen
Marketing Manager, DESMI
Dina Blander Simonsen
Art Director, Nordjyllands Trafikselskab
Andreas Thomsen
Social Media Coordinator & Content Specialist | Branding & Outbound Marketing
Sune Andersen
Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S
Rune Steiness
PR-konsulent, Louis Nielsen A/S