Den nye generation af fliser

Cases /  

IBF

Udfordring

IBF ønskede at etablere en klar, moderne og bæredygtig positionering af deres nye generation af fliser – med fokus på miljøindsatser og funktionel bæredygtighed. Opgaven var at tydeliggøre flisernes unikke kvaliteter i et visuelt stærkt og følelsesmæssigt fængende format. Det skulle ikke blot handle om produktinformation, men om at engagere målgrupper gennem kreativt design og storytelling.

Kunde

IBF

Services

Branding og kommunikationsstrategi

Kampagneudvikling

Grafisk materiale

Videoindhold

Output

IBF ønskede at etablere en klar, moderne og bæredygtig positionering af deres nye generation af fliser – med fokus på miljøindsatser og funktionel bæredygtighed. Opgaven var at tydeliggøre flisernes unikke kvaliteter i et visuelt stærkt og følelsesmæssigt fængende format. Det skulle ikke blot handle om produktinformation, men om at engagere målgrupper gennem kreativt design og storytelling.

Video thumbnail

IBF’s kampagne står i tråd med generelle trends i byggeriet mod grønne løsninger og miljøcertificerede produkter. Kampagnen er dermed også et godt eksempel på, hvordan produktinnovation og visuel salgskommunikation kan understøtte bæredygtighed og brandpositionering.

Team

Lad os tage et uforpligtende møde

Vi bringer det gode humør, I brygger en kaffe og sammen afdækker vi hvilke mål vi sigter efter at løse.

Jeppe Rahbek

CEO & Founder

jeppe@absentwall.dk+45 40 50 64 31