'Hvad er et webhotel?'

Cases /  

Simply.com

Udfordring

Hvordan kommunikerer man værdien af et webhotel?

Et hotel der er en anelse generisk og svært at differentiere fra konkurrenteres produkter. Det gør man, potentielt, ved at sætte det ind i en kontekst man forstår og krydre med lidt humor. En konkretisering der er se-værdig og som skaber awareness.

Kunde

Simply.com

Løsning

Sammen med Simply satte vi et mål, lav en masse indhold, som kommunikerer værdien af deres produkt, men som ikke taler ind i produktet yderligere.

Vi skal skabe awareness, men ikke kedelig kommunikation.

Video thumbnail

Team

Koncept - Søren Mølgaard

Producer - Søren Mølgaard

Videograf - Magnus Dahl Jensen

Videograf - Kathrine Langmach

Lad os tage et uforpligtende møde

Vi bringer det gode humør, I brygger en kaffe og sammen afdækker vi hvilke mål vi sigter efter at løse.

Jeppe Rahbek

CEO & Founder

jeppe@absentwall.dk+45 40 50 64 31