Branding & Identitet
Branding er kunsten at forme opfattelser og følelser, mens identitet gør det nemt for målgruppen at genkende jer.
Her arbejder vi ofte med:
Workshops, teamøvelser, visuel identitet, kommunikation, tone of voice, kernefortælling, nøglebudskaber, brand arketyper, grafisk design, brand guide, markedsundersøgelser, desk research.
Få en uforpligtende gennemgang af din virksomhed
Vi investerer én time*, med en forhåbning om at vi sammen får talt os varme på udfordringen og hinanden.
Stærke brands vinder
Hvis I har svært ved at differentiere jer i forhold til konkurrenterne, er det et tegn på, at I bør tage styring over jeres brand.
Årtiers marketingsundersøgelser peger på, at et stærkt brand med en knivskarp fortælling er nøglen til at styrke virksomhedens markedsposition. Vi placerer jer på den rigtige side af ligningen ved at styrke jeres strategiske fundament og identitet. Visuelt og kommunikativt.
Differentieret og distinkt
Alt hvad I siger og gør, former folks opfattelse af jer. Men at styre sit brand er naturligvis lettere sagt end gjort – og kræver et fokuseret blik; som kigger indad, udad og fremad.
Mens brandstrategien har til formål at strømline og målrette jeres kommunikation, således den kan forme opfattelser – så er brandidentitetens rolle at gøre virksomheden nem at identificere og svær at kopiere. Her er målet at være distinkt, gennem visuelle markører, som f.eks. logo, farvekombinationer, typografi og billedstil. Elementer, som skaber jeres udtryk på bl.a. hjemmesider, sociale medier, facadeskiltning, etc.
Alt udspringer fra kernen
En brand identitet starter med et kig i maskinrummet. Vi vil forstå de indre mekanismer, før vi har holdninger til virksomhedens rolle i den omkringliggende verden.
Men vi ved også, at ingen kender virksomheden bedre end jer. Derfor er vores rolle at facilitere et rum, hvor vi sammen får talt os ind til kernen og vigtigere endnu; at vi i fællesskab får sikret enighed om kernefortællingen. Når vi alle er enige om fundamentet, oplever vores kunder en markant effekt af resultaterne i det efterfølgende arbejde – af alt fra visuel identitet til videokampagner
Et udpluk af
Branding & Identitet
cases
Du har 0.5 sekunder
Mennesker vurderer visuel appel på 0.5 sekunder. Selvom vi bilder os selv ind at vi er rationelle mennesker, så påvirker visuelle stimuli vores opfattelse af de virksomheder og mennesker vi ser på. Sørg for at jeres identitet afspejler hvem I er og hvordan I ønsker at opfattes.
Byg hukommelsesstrukturer
B2B købsrejsen er lang. En brandstrategi favner hele organisationen og sikrer at alle marcherer i takt mod et fælles mål. Alt dette vil forplante sig til positive oplevelser for jeres kunder, og gøre at I står øverst på listen, når et leverandørskifte er undervejs.
Dyk ned i de øvrige
services
Branding er kunsten at forme opfattelser og følelser, mens identitet gør det nemt for målgruppen at genkende jer. Dette fundament kan vi støbe eller styrke, således vores fælles afsæt er stærkt, når jeres budskaber skal møde verden.
Kommunikationsindsatser skal bidrage til at I når jeres forretningsmål – men det gør vi kun, hvis vi formår at kommunikere på en måde, der giver modtageren lyst til at lytte. Det kræver et strategisk blik på kommunikationen.
Video er et effektivt redskab, når målgruppen skal tages på en rejse ind i jeres brandunivers. Med 1000+ produktioner gennem et årti, ved vi hvordan man forener den gode fortælling med sikker eksekvering. Fra idéudvikling til færdig produktion.
Vi deler viden, der rykker ved jeres perspektiver og know-how. Indholdet kan skræddersyes til netop jeres case, uanset om emnet er brandstrategi, strategisk kommunikation eller videoproduktion. Vi afholder løbende faglige events.