'Den bedst bevarede hemmelighed'

Cases /  

Bekey

Udfordring

Hvordan kommer man tæt på sin målgruppe, når det produkt, man sælger, er kendt som Danmarks bedst bevarede hemmelighed?

Denne problemstilling henvendte Bekey sig til os med i sommeren 2023. Bekey laver nøglesystemer, så leverandører af eksempelvis måltidskasser eller pakker kan låse sig ind i en opgang, uden at modtageren er hjemme.

Men kendskabet var lille og begrænset til København – og produktet lå inden for risikozonen af kedeligt indhold.

Løsning

Content on Demand. En kontinuerlig videoproduktion, der sikrer løbende udvikling af videoindhold på alle fronter og rettet mod samtlige målgrupper.

Samtidig satte vi de krøllede hjerner i sving, så vi kunne præsentere Bekeys produkt på en fængende og uortodoks måde. Vi vidste, at det stærkeste redskab i værktøjskassen var humor. Og det leverede vi ... hvis vi selv skal sige det.

Video thumbnail

Team

Lad os tage et uforpligtende møde

Vi bringer det gode humør, I brygger en kaffe og sammen afdækker vi hvilke mål vi sigter efter at løse.