Post-purchase marketing
Cases /
Fossflakes
Udfordring
For Fossflakes har udfordringen været at skabe mersalg, komme på kortet i udlandet og få formidlet, hvordan deres produkter skiller sig ud fra andre i branchen. Det har vi løst med videoindhold til særligt post-purchase marketing og retargeting til deres målgruppe ved at fremhæve Fossflakes’ USP’er pakket ind i det nordiske univers.
Kunde
Fossflakes
Services
Content on demand
Contentstrategi
Implementation med eksisterende annoncesetup
Løsning
Indholdet har bl.a. fokuseret på at sanseliggøre kvaliteten af Fossflakes’ produkter i en nordisk og naturlig setting og ved lave testimonials, der underbygger oplevelsen af deres produkter og deres unikke fyld.
Derudover har vi fokuseret på menneskene bag om produkt produktionen samt fremhævet produkterne som ‘handmade’ produceret af mennesker og mindre af maskiner for at styrke målgruppens tilhørsforhold til brandets og Fossflakes produkter. Alt sammen tilpasset i et videounivers med et ensrettet stilistisk udtryk for styrke fortællingen og målgruppens brand association med Fossflakes.
Team
Videograf - Kathrine Langmach
Koncept - Jeppe Rahbek
Redigering - Magnus Dahl Jensen
Skal vi snakke om jeres udfordring?
Vi bringer det gode humør – I bringer en udfordring vi skal løse.