Bureau profilfilm

Cases /  

Lazzaweb

Udfordring

Kan man skabe en bureau fortælling, uden det bliver for bureau'sk?

Lazzaweb stod overfor en en nytænkning af deres brand og vi fik lov at lege med. Bureauet er vokset til tæt på 20 personer og manglede indhold der afspejlede denne vækst og dertilhørende succes. Med nye flotte lokaler på havnefronten i Aalborg, var det ideelt at inkludere noget nærmiljø i fortællingen og visualiseringen af rejsen. I samarbejde med Lazzaweb afdækkede vi mulighederne med fortællingen og ikke mindst det mulige indhold. Det er reelt afgrænsningens kunst vi arbejder med i en sådan case. Vi fik os sporet ind på en overordnet brandfilm, samt afdelingsvideoer som omhandler Lazzawebs vertikaler. Ads og SEO. En fortællingen omkring et bureau, kan nemt blive en anelse floskelbaseret. Vores udgangspunkt sammen med Lazzaweb, var at undgå dette ved at fokusere på værdien der skabes for kunderne og ikke forchromede billeder og tanker omkring deres eget setup. Det kan meget nemt blive en anelse for pillende i egen navle, uden fokus på værdien man søger at skabe for slutbrugeren. Derfor valgte vi også at inkludere statister og lokationer, som ligger udenfor det generelle bureaubillede og passive identifikation. Man må omend ikke glemme at validere succesen gennem eksempelvis lokalerne og de ansatte, men alt med måde.

Kunde

Lazzaweb

Services

Koncept

Storyboard

Videoproduktion

Fra drømmen til virkelighed.

Vi har fulgt og arbejdet sammen med Lazzaweb i mange år. Vi startede på samme kontor hos Mama I Made It og har fulgt deres rejse siden da. Derfor har vi også et indgående kendskab til deres bevæggrunde og ikke mindst, deres meget inspirerende tilgang til det at drive forretning.

Udover brandfilmen, har vi skabt 3 afdelingsvideoer. Disse er lavet ud fra at kunderne eller de potentielle kunder, har indsigt i produktet og hvad eksempelvis SEO-arbejdet indebærer. Videoerne har til formål at illustrere og bevidne omkring Lazzawebs tilgang til arbejdet og rejsen mod målet sammen med kunden. Reelt set har videoerne ikke til formål at opdrage potentielle kunder i hvad de køber, men at skabe en indsigt i hvilken proces de køber ind i. Denne anskuelse er modig og signalerer en klar overbevisning omkring kundens købsrejse og ikke mindst, deres indblik.

Team

Koncept - Jeppe Rahbek

Videograf - Rahbek Media

Colorgrader - Kevin Kvist

Skal vi snakke om jeres udfordring?

Vi bringer det gode humør – I bringer en udfordring vi skal løse.

Jeppe Rahbek

CEO & Founder

jeppe@absentwall.dk+45 40 50 64 31