At skille sig ud, med et generisk produkt
+200.000 visninger på indhold
Aktivering af kunder på SoMe
Videograf - Kathrine
Videograf - Magnus
Producer - Søren
Koncept - Jeppe
Strategi
Sparring på koncepter
Videoproduktioner
Stor efterspørgsel efter kundernes opmærksomhed
At skille sig ud, med et generisk produkt
+200.000 visninger på indhold
Aktivering af kunder på SoMe
Videograf - Kathrine
Videograf - Magnus
Producer - Søren
Koncept - Jeppe
Strategi
Sparring på koncepter
Videoproduktioner
Et marked som er præget af høj konkurrence og en stor efterspørgsel efter kundernes opmærksomhed.
Sammen med Pedersen og Nielsen definerede vi nogle ønskede målgrupper og satte os for at definere content, som snakkede til netop deres udfordringer. Selvom man har en meget bred målgruppe, kan vi se at der er stor værdi i at konkretisere ens værdigrundlag og fokusere på enkelte USPer i ens videoer, ift. at forsøge at ramme bredt i en ens målgruppe.
Når man sælger biler, kan det være svært at positionere sig i markedet. Der er mange andre der sælger biler og hvad skal man positionere sig efter?
Derfor lavede vi en overordnet brandfilm, med små og konkrete undervideoer. Her tiltalte vi specifikke målgrupper og indholdet kunne pushes til disse.
Man opnår her en overordnet fortælling, som knytter de mindre videoer sammen til en konkret fortælling.
Flowet bliver derfor udfordring – fortælling – løsning og ikke kun fortælling – løsning.