‘A Tough Job’

Cases /  

Hydrema

Udfordring

Hvordan får du overbevist en diesel-elskende målgruppe om, at din nye eldrevne dumpertruck er lige så kraftfuld som sine forurenende alternativer - uden at målgruppen er ved at brække sig over, hvor frelst du er?

Kunde

Hydrema

Services

Content on Demand

Videoproduktion

Kommunikationsstrategi

Løsning

Old-school arbejderklasse-amerikanere køber ikke ind i en elektrisk truck, blot fordi det er det bæredygtige valg. Derfor måtte vi føre den elektriske dumpertruck ind i den verden, de kender, hvor store, tunge maskiner er det moderne samfunds byggesten. En verden fuld af tough jobs.

Derfor skabte vi en fortælling, hvor vi med humor først angreb fordommen om, at rigtige maskiner skal brøle som en olm løve for derefter at slå fast, at truckføreren stadig kan føle den kraftfulde maskine under sig. Vi er alle syndere - men med den elektriske DT6 dumpertruck kan du i det mindste bede om tilgivelse.

Effekt

Bestræbelserne resulterede i en introduktion af den elektriske DT6 dumpertruck på det amerikanske marked af en sådan kaliber, at det rungede genklang i hele rustbæltet. Et episk mandespeak overfor et skrøbeligt mandeego er og bliver en udødelig kombination.

Team

Producer: Søren Mølgaard

Videograf: Kathrine Langmach

Editor: Magnus Dahl Jensen

'Hver gang har det været en enestående oplevelse'

Kvaliteten af deres arbejde er konstant i top, uanset hvor udfordrende eller utraditionelle opgaverne er. Dette sikrer både tillid og enestående resultater. Deres passion for ikke kun deres eget håndværk, men også vores produkter, skinner igennem fra start til slut. Selvom en gravemaskine eller dumper måske ikke er det mest glamourøse eller fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis

Marketingchef, Hydrema

Skal vi snakke om jeres udfordring?

Vi bringer det gode humør – I bringer en udfordring vi skal løse.

Jeppe Rahbek

CEO & Founder

jeppe@absentwall.dk+45 40 50 64 31