Produktet skal akkumulere følelser, for det er dem vi køber med.

Principia.dk
14/03/2017
Video challenge

En af udfordringerne for brands er ofte, at de vil sælge et produkt, der ikke selv kan forklare, hvor fedt det er.

Outcome

En definering af værdien og følelserne i produktet

Impact

Mere salg og stærkere fortælling

Team

Bureau - Public Image
Videograf - Jeppe Rahbek

Services

Videoproduktion

At iscenesætte et produkt, i en kontekst som målgruppen køber ind i

Det handler om at få forbrugerne til at forstå brandets vision og produkternes muligheder. Vores formål er at konkretisere værdien af produktet, visuelt. Sætte tanker i gang hos målgruppen og skabe en fortælling som de kan spejle sig i. En fortælling båret af værdien ved produktet og mulighederne produktet bringer.

Det at søsætte en produktvideo har mange facetter. Det handler om at kigge på målgruppens forventede output af produktet og iscenesætte det derefter. Samtidig må man gerne skubbe lidt til opfattelsen af brand og iscenesætte det lækkert, det er en selvfølgelighed.

Relaterede cases

Hvad siger vores kunder?

Hatten af for hele teamet
Sikke en fornøjelse at optage film med jer - lige fra den kreative proces, sparring og til selve optagelsesfinesserne. Det er altså en all-inclusive pakke, der sparker god nordjysk røv.

Tak!

Laura Drustrup

Marketingansvarlig, Pedersen & Nielsen Automobilforretning A/S

Serviceniveauet er helt i top
Vi har fået hjælp fra Jeppe og hans team et par gange til både video og virtuel optagelse af vores bygninger i Danmark.

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste - og det der pt er blevet lavet er stadig i brug og tidssvarende, hvilken er fantastisk. Der er tænkt langsigtet - og noget der kan holde mere end bare 5 minutter i denne verden, hvor tingene på især de sociale medier løber stærkt.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

Serviceniveauet er helt i top
Hej Jeppe og Søren

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm.

Først lyttede I til os, så lyttede vi til jer, og sammen kom vi frem til den helt rigtige storyline og stil.

To super effektive optagelsesdage med et skarpt set up krydret med et lækkert beat var det, der skulle til, for at skabe en stemningsfuld og indbydende film, der passede særligt godt til biografreklameformatet.

Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

Jer kan man altid regne med
Skide fedt at I kunne rykke hurtigt ud i dag - selvom det var med kort varsel. Jer kan man sgu altid regne med.

Ift. how-to-video og i særdeleshed Ad til SoMe fra sidste uger er vi mega tilfredse. Konceptet var ikke super tight fra vores side, men I har virkelig dryppet lidt klippemagi ud over det så resultatet virkelig spiller!

Virkelig fedt at arbejde sammen med nogle, der har styr på det praktiske og kreative!

Andreas Thomsen

Social Media Coordinator & Content Specialist | Branding & Outbound Marketing

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere
I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Vi har i Absent Wall en professionel samarbejdspartner, der både før, under og efter optagelse af film er god til at
kommunikere om processen, og som via sparring om opgaven "fremtryller" et rigtigt godt produkt i en høj kvalitet.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning
Det er HØJ klasse, Jeppe! Du og teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet.

Tak!

Rune Steiness

PR-konsulent, Louis Nielsen A/S