Principia

Produktet skal akkumulere følelser, for det er dem vi køber med.

Principia.dk
14/03/2017
Video challenge

En af udfordringerne for brands er ofte, at de vil sælge et produkt, der ikke selv kan forklare, hvor fedt det er.

Outcome

En definering af værdien og følelserne i produktet

Impact

Mere salg og stærkere fortælling

Team

Bureau - Public Image
Videograf - Jeppe Rahbek

Services

Videoproduktion

At iscenesætte et produkt, i en kontekst som målgruppen køber ind i

Det handler om at få forbrugerne til at forstå brandets vision og produkternes muligheder. Vores formål er at konkretisere værdien af produktet, visuelt. Sætte tanker i gang hos målgruppen og skabe en fortælling som de kan spejle sig i. En fortælling båret af værdien ved produktet og mulighederne produktet bringer.

Det at søsætte en produktvideo har mange facetter. Det handler om at kigge på målgruppens forventede output af produktet og iscenesætte det derefter. Samtidig må man gerne skubbe lidt til opfattelsen af brand og iscenesætte det lækkert, det er en selvfølgelighed.

Related cases