Strategi

Kommer dit indhold ikke ud over rampen? Har du overvejet at få skabt en strategi for leveringen af dit indhold?

Video uden strategi er som ristet brød uden tandsmør - tamt. Klare mål, en veldefineret kampagneplan og målsætninger på tværs af produktioner er et must for at sikre værdiskabelsen med jeres content. Vi har et ønske om at tappe ind i jeres contentplan og producere indhold der står på mål for jeres ageren, passer i jeres kanaler og matcher op mod målgruppen.

Let’s work together!

Tak for din besked!
Vi kontakter dig ASAP!
Oops. Prøv igen.

Formål

Sammen stikker vi retningen for jeres ageren og flytter virksomheden, på strategisk niveau.

Customer journey

Hvor, hvornår og hvad skal jeres kunder se på deres købsrejse?

Indsigter

Gennem 8 års arbejde med video, har vi konkluderet at vi er ved at få strategisk-hår-på-brystet. Så lad os bringe vores viden videre til jer

Konkrete KPI'er

Kreativitet og KPI'er går ikke altid hånd i hånd. Men kan man på strateginiveau definere nogle målsætninger for ens indhold, så bliver det trods alt også lidt sjovere at evaluere på efterfølgende.

Vores fremragende samarbejdspartnere

Lad os lige lære hinanden lidt at kende

Vi er mennesker, der arbejder med mennesker – og før, vi tager hovedspring i din virksomheds skjulte potentialer og snavsede vasketøj, synes vi kun, det er fair, vi også giver lidt af os selv.

Så her er 4 ting, du (måske) ikke vidste om os:

  • Vi arbejder fire dage om ugen – det har vist sig at være godt for både bundlinjen og humøret.
  • Vi er en velsmurt maskine, der deler både idéer og de der sange, du aldrig får ud af hovedet igen.
  • Vi er (måske) verdensmestre i at brainstorme, finde på skøre idéer og eksekvere på dem.
  • Den første fredag hver måned bruger vi på ikke at tjene penge. Tiden bruger vi på alt fra passionsprojekter til at optimere vores processer og sociale sammenhold. Og dét skaber succes på den lange bane.

Let’s work together!

Tak for din besked!
Vi kontakter dig ASAP!
Oops. Prøv igen.