SERVICE
Kommer dit indhold ikke ud over rampen? Har du overvejet at få skabt en strategi for leveringen af dit indhold?
Video uden strategi er som ristet brød uden tandsmør - tamt. Klare mål, en veldefineret kampagneplan og målsætninger på tværs af produktioner er et must for at sikre værdiskabelsen med jeres content. Vi har et ønske om at tappe ind i jeres contentplan og producere indhold der står på mål for jeres ageren, passer i jeres kanaler og matcher op mod målgruppen.
Vores tilgang starter med et indledende møde, hvor vi dykker ned i jeres virksomheds vision.
En effektiv arbejdsplan og en skræddersyet indholdsplan følger, guidende hvert trin i produktionen for at støtte jeres mål. Vi går i aktion ved at filme og redigere, fokuserende på kvalitet og kreativitet, enten i samarbejde med jer eller selvstændigt.
Jeres konstante feedback er afgørende, da vi finjusterer indholdet for at matche jeres forventninger.
Resultatet er ikke bare en færdig video, men et kunstværk, der overstiger jeres forventninger og centralt placerer jeres budskab.
Alle produktioner starter med en creative session, hvor vi definerer kreativet omkring det valgte koncept. Vi skaber historien, look & feel og konkretiserer dette i storyboards og moodboards.
Vi briefer alle involverede på koncept, mål og vision for indholdet og udformer produktionen i overensstemmelse med hvad der er aftalt i præproduktionen. Historien, det visuelle og målet med produktionen kombineres.
Vi sammensætter råmaterialet med effekter, lyd og musik og symbiosen opstår. Vi skaber et soundtrack, colorgrader og laver VFX arbejde ud fra definerede rammer i præproduktionen. Efter endt feedback eksporterer og leverer vi i ønskede formater.
Når produktet er gået live, tager vi en opfølgende dialog omkring resultaterne og jeres oplevelse omkring produktionen og vores bidrag. Vi evaluerer sammen og skaber rammerne for mere succes.
Sammen stikker vi retningen for jeres ageren og flytter virksomheden, på strategisk niveau.
Hvor, hvornår og hvad skal jeres kunder se på deres købsrejse?
Gennem 8 års arbejde med video, har vi konkluderet at vi er ved at få strategisk-hår-på-brystet. Så lad os bringe vores viden videre til jer
Kreativitet og KPI'er går ikke altid hånd i hånd. Men kan man på strateginiveau definere nogle målsætninger for ens indhold, så bliver det trods alt også lidt sjovere at evaluere på efterfølgende.
Laura Drustrup
Marketingansvarlig, Pedersen & Nielsen Automobilforretning A/S
Karina Poulsen
Marketing Manager, DESMI
Dina Blander Simonsen
Art Director, Nordjyllands Trafikselskab
Andreas Thomsen
Social Media Coordinator & Content Specialist | Branding & Outbound Marketing
Sune Andersen
Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S
Rune Steiness
PR-konsulent, Louis Nielsen A/S