Asetek

Vandkølere og behind the scenes fortællinger

asetek.com
20/04/2018
Video challenge

Liquid cooling og video

Outcome

Indhold der skaber og bidrager til målgruppens hungrende øjne

Impact

Mere video, mere salg

Team

Koncept - Jeppe Rahbek

Videograf - Magnus og Jeppe

Editor - Magnus Dahl Jensen

Services

Content on Demand

Hvordan indtager man et digitalt funderet marked?

Hvordan skaber man indhold, som aktiverer en del af målgruppen som ikke tiltrækkes af et corporate standardiseret udtryk, men som drages af det digitale univers som de normalt færdes i? Hvordan kommunikerer man de interne værdier og teser omkring udvikling af produkter, uden det bliver floskel baseret og klinger en anelse hult?

I samarbejde med Asetek og har vi taget vores content on demand tankegang, med kontinuerlig produktion af indhold og skaleret den en anelse op. Vi skaber sammen løbende indhold, som konkretiseres via en overordnet fortælling lavet i samarbejde med deres interne hold af branding-specialister, pc-tinkerer og grafiker. Målet er at skabe kontinuerligt indhold til målgruppen og ideelt set lave noget som de gider at se på. En corporate film kan være fin at præsentere for ens investorer, og potentielle samarbejdspartnere. Men at skabe videoindhold, som folk proaktivt selv vælger at se, er en anden sag.

Related cases