Kampagner

Står du med et ønske om at få dit budskab ud, så lad os lave indhold og sammen skabe en kampagne, som flytter jer.

Skal vi hjælpe dig med at stykke en kampagnevideo sammen? I så fald står Absent Wall klar til at hjælpe dig med at udvikle og producere videoer, der altid stræber efter nye højder mht. indhold, udtryk og kvalitet. Videoer som kreativt smelter sammen til en helstøbt og unik oplevelse. At føre dine visioner fra idé til virkelighed – fra stikord, tændstikmænd og krydseduller til levende billeder – anser vi for en af vores fornemste opgaver og kan derfor tilbyde dig en enestående mulighed for at få dine krav mødt og dine ønsker opfyldt i forhold til videoproduktion. Vi hjælper fra start til slut med at lave en plug-and-play løsning med en kampagnevideo, der sørger for, at din kampagne kommer lige så godt ud over rampen som rumhunden Leika.

Let’s work together!

Tak for din besked!
Vi kontakter dig ASAP!
Oops. Prøv igen.

Du kan koge stærke budskaber ned i et letfordøjeligt format

Hjernen elsker video – og derfor er det et fantastisk værktøj til at få en kampagne ud over stepperne. Video gør det markant nemmere at kommunikere ellers meget komplekse og følelsesmæssige budskaber, simpelthen fordi du har flere tangenter at spille på. Effekten af dit budskab bliver mangedoblet, når du bruger videoformatet – her kan du nemlig bruge både billede, lyd og effekter til at forstærke dit budskab, så det rammer målgruppen lige i hjertekulen. Og det er uanset, om I skal have lavet kampagnevideo om en ny smagsvariant af is eller mod at køre for stærkt i trafikken.

Hvad koster en kampagnevideo?

Det absolut vigtigste ved en kampagnevideo, er at den økonomisk kan stå på mål for produktet. Derfor skal budgettet til produktionen, afvejes i forhold til værdien den kan bringe kampagnen og kampagnen størrelse. Både annonceringsmæssigt, men også kontra brandet. Vores rammer er “økonomisk bæredygtig kreativitet”. Det sikrer jer et positivt return on investment på jeres kampagne.

En kampagnevideo er fleksibel

Et speak kan kun bruges i radioen, og både billeder og tekst har også visse begrænsninger. Det problem har du simpelthen ikke med en videokampagne. En kampagne foregår sjældent på et enkelt medie, da formålet jo netop er at ramme mange mennesker. Derfor giver det god mening at bruge sine penge der, hvor det faktisk batter – og her kommer du bare ikke udenom videoformatet. En kampagnevideo kan du bruge på din hjemmeside, i tv, på Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube… En video kan bruges på alle sociale medier såvel som en lang række andre kanaler. Og dét er et uundværligt redskab, når du skal ramme din målgruppe.

Hvad er en kampagnevideo?

En Kampagnevideo støtter op om et konkret budskab i jeres markedsføring. Formålet er at skabe en specifik fortælling under jeres brandparaply.

Vores fremragende samarbejdspartnere

Lad os lige lære hinanden lidt at kende

Vi er mennesker, der arbejder med mennesker – og før, vi tager hovedspring i din virksomheds skjulte potentialer og snavsede vasketøj, synes vi kun, det er fair, vi også giver lidt af os selv.

Så her er 4 ting, du (måske) ikke vidste om os:

  • Vi arbejder fire dage om ugen – det har vist sig at være godt for både bundlinjen og humøret.
  • Vi er en velsmurt maskine, der deler både idéer og de der sange, du aldrig får ud af hovedet igen.
  • Vi er (måske) verdensmestre i at brainstorme, finde på skøre idéer og eksekvere på dem.
  • Den første fredag hver måned bruger vi på ikke at tjene penge. Tiden bruger vi på alt fra passionsprojekter til at optimere vores processer og sociale sammenhold. Og dét skaber succes på den lange bane.

Let’s work together!

Tak for din besked!
Vi kontakter dig ASAP!
Oops. Prøv igen.