SERVICE
Står du med et ønske om at få dit budskab ud, så lad os lave indhold og sammen skabe en kampagne, som flytter jer.
Skal vi hjælpe dig med at stykke en kampagnevideo sammen? I så fald står Absent Wall klar til at hjælpe dig med at udvikle og producere videoer, der altid stræber efter nye højder mht. indhold, udtryk og kvalitet. Videoer som kreativt smelter sammen til en helstøbt og unik oplevelse. At føre dine visioner fra idé til virkelighed – fra stikord, tændstikmænd og krydseduller til levende billeder – anser vi for en af vores fornemste opgaver og kan derfor tilbyde dig en enestående mulighed for at få dine krav mødt og dine ønsker opfyldt i forhold til videoproduktion. Vi hjælper fra start til slut med at lave en plug-and-play løsning med en kampagnevideo, der sørger for, at din kampagne kommer lige så godt ud over rampen som rumhunden Leika.
Vores tilgang starter med et indledende møde, hvor vi dykker ned i jeres virksomheds vision.
En effektiv arbejdsplan og en skræddersyet indholdsplan følger, guidende hvert trin i produktionen for at støtte jeres mål. Vi går i aktion ved at filme og redigere, fokuserende på kvalitet og kreativitet, enten i samarbejde med jer eller selvstændigt.
Jeres konstante feedback er afgørende, da vi finjusterer indholdet for at matche jeres forventninger.
Resultatet er ikke bare en færdig video, men et kunstværk, der overstiger jeres forventninger og centralt placerer jeres budskab.
Alle produktioner starter med en creative session, hvor vi definerer kreativet omkring det valgte koncept. Vi skaber historien, look & feel og konkretiserer dette i storyboards og moodboards.
Vi briefer alle involverede på koncept, mål og vision for indholdet og udformer produktionen i overensstemmelse med hvad der er aftalt i præproduktionen. Historien, det visuelle og målet med produktionen kombineres.
Vi sammensætter råmaterialet med effekter, lyd og musik og symbiosen opstår. Vi skaber et soundtrack, colorgrader og laver VFX arbejde ud fra definerede rammer i præproduktionen. Efter endt feedback eksporterer og leverer vi i ønskede formater.
Når produktet er gået live, tager vi en opfølgende dialog omkring resultaterne og jeres oplevelse omkring produktionen og vores bidrag. Vi evaluerer sammen og skaber rammerne for mere succes.
Hjernen elsker video – og derfor er det et fantastisk værktøj til at få en kampagne ud over stepperne. Video gør det markant nemmere at kommunikere ellers meget komplekse og følelsesmæssige budskaber, simpelthen fordi du har flere tangenter at spille på. Effekten af dit budskab bliver mangedoblet, når du bruger videoformatet – her kan du nemlig bruge både billede, lyd og effekter til at forstærke dit budskab, så det rammer målgruppen lige i hjertekulen. Og det er uanset, om I skal have lavet kampagnevideo om en ny smagsvariant af is eller mod at køre for stærkt i trafikken.
Det absolut vigtigste ved en kampagnevideo, er at den økonomisk kan stå på mål for produktet. Derfor skal budgettet til produktionen, afvejes i forhold til værdien den kan bringe kampagnen og kampagnen størrelse. Både annonceringsmæssigt, men også kontra brandet. Vores rammer er “økonomisk bæredygtig kreativitet”. Det sikrer jer et positivt return on investment på jeres kampagne.
Et speak kan kun bruges i radioen, og både billeder og tekst har også visse begrænsninger. Det problem har du simpelthen ikke med en videokampagne. En kampagne foregår sjældent på et enkelt medie, da formålet jo netop er at ramme mange mennesker. Derfor giver det god mening at bruge sine penge der, hvor det faktisk batter – og her kommer du bare ikke udenom videoformatet. En kampagnevideo kan du bruge på din hjemmeside, i tv, på Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube… En video kan bruges på alle sociale medier såvel som en lang række andre kanaler. Og dét er et uundværligt redskab, når du skal ramme din målgruppe.
En Kampagnevideo støtter op om et konkret budskab i jeres markedsføring. Formålet er at skabe en specifik fortælling under jeres brandparaply.
Laura Drustrup
Marketingansvarlig, Pedersen & Nielsen Automobilforretning A/S
Karina Poulsen
Marketing Manager, DESMI
Dina Blander Simonsen
Art Director, Nordjyllands Trafikselskab
Andreas Thomsen
Social Media Coordinator & Content Specialist | Branding & Outbound Marketing
Sune Andersen
Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S
Rune Steiness
PR-konsulent, Louis Nielsen A/S